Autor |
Wiadomość |
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 19:40, 31 Paź 2005 |
|
jestem w trakcie pisania skryptu obslugujacego handel no i musze wiedziec jakie rodzaje itemow beda w grze. wg mnie powinny byc:
- bronie
- pancerze
- rekawice
- buty
- wszczepy
- amulety
- medpacki
i... tu pisac wszelkie pomysly najlepiej do jutra wieczorem zebym juz zaczal pisac.
fajnie że admin przestrzega regulaminu
żeby nie pisać posta i nie zwiększać licznika napisze co jeszcze być powino
części statku [list=2]statki[/list][list=3]jedzenie, picie[/list]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Darth Alessandro
Ogolony Ewok
Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Torino
|
Wysłany:
Pon 19:45, 31 Paź 2005 |
|
- lightsabery
- granaty
- maski
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ned
Parszywy Leń
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 20:12, 31 Paź 2005 |
|
Lightsabery i granaty to chyba bronie nie ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yousha
Wojownik Sith
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nienacka
|
Wysłany:
Pon 20:39, 31 Paź 2005 |
|
Ja bym dodał różnego rodzaju osłony i tarcze (ale można to podciągnąć do kategorii pancerze)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kunek
Poszukiwacz danych
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Pon 22:23, 31 Paź 2005 |
|
Można by jeszcze dorzucić hełmy (chyba że się to do pancerzy zalicza) szaty? i pierścienie (chociaż nie wiem do czego mogłyby służyć)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 8:18, 01 Lis 2005 |
|
ups... o helmach zapomnialem mialem wpisac i wylecialo mi z glowy . szaty to raczej nie bo to sie do pancerzy zalicza a pierscienie hmmm... mysle ze chyba amulety zalatwia sprawe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 9:49, 10 Sty 2006 |
|
teraz musze miec juz koncowa informacje o rodzajach przedmiotow w grze. to ja moze powtorze jeszcze raz wszystko a wy sie zgodzicie lub nie
- bronie
- pancerze
- helmy
- rekawice
- buty
- amulety
- wszczepy/implanty
- jedzenie
- pozostale przedmioty
no i to chyba wszystkie kategorie. teraz jeszcze mi napiszcie na co beda wplywac helmy, rekawice, buty, amulety i wszczepy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kunek
Poszukiwacz danych
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Wto 14:19, 10 Sty 2006 |
|
hełmy-obrona +specjalne właściwości (zależnie od wymyślającego przedmiot np. większa spostrzegawczość, dodatkowe odporności na moc, siłe woli itp.)
-rękawice-oborna +specjalne właściwości (dodatki do zręcznoci, siły)
-buty-oborna +specjalne właściwości (dodatki do zręczności (chodzi o uniki), szybkości)
amulety:
-kilka ozdobnych
-posiadające specjalne właściwości takie jak premie do punktów życia/mocy, siła woli (i inne tego typu umysłowe pierdoły)
wszczepy:
-czasowe premie do:
*siły
*zręczności
*punktów życia
To według mnie. Jak ktoś ma inne zdanie to niech napisze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|