Autor |
Wiadomość |
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 14:21, 19 Sty 2006 |
|
ehh... no niestety bede zmuszony do pozmieniania duzej czesci kodu leviathana jest to spowodowane niedopatrzeniami z mojej strony w fazie projektowania a wiec narazie nie bede pisal nic nowego tylko zmienial to co juz jest napisane na moje usprawiedliwienie mozecie przyjac tylko to, ze jest to moj 'pierwszy raz' w pisaniu czegos na wieksza skale... niemniej postaram sie w przyszlosci wszystko przemyslec 20 razy by nie bylo potem zadnych komplikacji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Aiden
Ręka Imperatora
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
|
Wysłany:
Czw 14:47, 19 Sty 2006 |
|
heh... nikt nie ma Ci za złe jakichs tam pomylek nigdzie sie nam nie spieszy, a lepiej, by wszystko bylo dopracowane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadrian
Grafik
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:18, 19 Sty 2006 |
|
zgadzam się z aidenem ważne żeby wszystko działało
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 14:16, 23 Sty 2006 |
|
narazie idzie mi niezle z silnika usunalem z 1000 zbednych linii kodu ^^aktualnie jest o polowe lzejszy co przyspieszy troche gre tak samo ze strukturami tabel - sa juz prawie gotowe. teraz tylko przystosowac reszte skryptow do nowego engine'u i gotowe ^^ A RESZTA TEAMU JAZDA DO ROBOTY - CHCE MIEC SZCZEGOLY TYCH WSZYSTKICH LOKACJI ORAZ WIECEJ QUESTOW
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
elessar
Zagubiony padawan
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:52, 20 Mar 2006 |
|
Mozna gdzies poczytac o Twoich dokonaniach od strony koderskiej? Zobacz schemat bazy, dowiedziec sie w jakiej technologii. Oraz mniej wiecej opis budowy modulow?
Powiem wprost, zastanawiam sie czy Wam nie pomoc (o ile macie jeszcze miejsce dla programisty). No ale jest duzo niewiadomych, jak chodzby wlasnie framework, albo legalnosc obrazkow itp, finalnej egzystencji gry, spraw finansowych - bo widzialem ze macie problemy aby konto za 200 zl / rok kupic a co to bedzie jak przyjdzie potrzeba na serwer dedykowany oraz samej dokladnie koncepcji gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Alioth
Upadły Jedi
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Niedźwiedzica xD
|
Wysłany:
Pon 21:39, 20 Mar 2006 |
|
SkyKnight, spoko luzik zioom ;]
Daj zadanie a napewno wykonamy ;]
PS:Ja ostatnio mam skopane GG więc na maila/pw na forum [z przewagą na maila], no chyba, że masz tlena to 'baran-14' ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
elessar
Zagubiony padawan
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:34, 23 Mar 2006 |
|
Widze ze na konkretne pytania brak odpowiedzi. Szkoda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 15:48, 23 Mar 2006 |
|
bardzo przepraszam ze nie udzielilem tutaj odpowiedzi
a wiec:
1. moje dokonania mozesz 'podziwiac' na skyknight.info - aktualnie pracuje dla zespolu playback.pl i przygotowuje im cms'a
2. wszelkie struktury baz oraz opisy modulow moge ci przeslac na maila tylko zagadaj do mnie - najlepiej na gg
3. to jest gra fanowska - nie bedziemy pobierac z niej zadnych oplat, wiec z prawami autorskimi nie bedzie problemu
4. kwestie serwera na pewno zostanie rozwiazana gdy zrealizuje pare zlecen
po wiecej info skontaktuj sie ze mna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|