Autor |
Wiadomość |
Aiden
Ręka Imperatora
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
|
Wysłany:
Śro 23:25, 12 Kwi 2006 |
|
Na wstępie pragne zaznaczyć, że nie umarłem i jestem dalej wśród Was Po prostu ostatnio nie mam weny do tworzenia RPG etc. (nawet nie prowadze sesji na kotor2.pl). Ale postaram się to naprawić . Po prostu ostatnio się gubię w życiu swym i nic mi się nie chce (chyba tylko umrzeć ). W każdym razie czas na jakąś organizacje:
Na chacie ustaliliśmy, że stworzymy mini projekt mmorpg. Tak więc niech każde z Was przedstawi swoją własną wizję tej gry (dowolnie... piszcie co Wam tam w głowie siedzi ). Dotyczy to wszystkich, chociaż nic sie nie stanie jesli ktos tego nie zrobi Czas macie (mamy) do piątku, godz. 20:00 :] Ocenimy, który pomysł jest najlepszy i weźmiemy sie za jego realizacje. Powodzenia.
A no i jeszcze jedno: ŻADNEGO OPIER*ALANIA SIĘ (tak, jak ja to robie (robiłem ;> ?)) :] !! !! !!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Ned
Parszywy Leń
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 8:20, 13 Kwi 2006 |
|
Jeśli ktoś przybliży mi o co chodzi mniej więcej w tym projekcie to może coś zapodam, ale nie było już mnie wczoraj akurat w tym momencie więc nie łapie zbytnio tego...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kunek
Poszukiwacz danych
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Czw 13:17, 13 Kwi 2006 |
|
A więc tak mój pomysł jest oparty na tym co wymyślił wczoraj intruder . Reszta mi się przyśniła w nocy
No to jedziemy:
ver 0.1
Tworzymy narazie tylko możliwość walki 1vs1. Trzeba by było zrobić taką mini mapę galaktyki. Każda rasa otrzymuje swoją planętę, z której narazie nie może się ruszać (czyli poprostu narazie można przeprowadzać tylko walki wewnętrzne).Oczywiście każda rasa musi się różnić od siebie statystykami. Dodajemy oczywiście możliwość kupowania różnorodnego ekwipunku, który podwyższa statystyki Trzeba jeszcze wymyślić w jaki sposób gracze będą zarabiać kredyty i odzyskiwać utraconą energię (kwestia do omówienia). Blokujemy narazie możliwość zostania jedi/sithem. Do tego dojdę poźniej. Wszystko musi być oprawione ładną oprawą graficzną, żeby grało się miło
ver 0.2
Wprowadzamy do gry podróże między gwiezdne. Każdy może posiadać swój własny statek (najlepiej różne modele), ale trzeba pamiętać, że to droga rzecz. Dla tych bez kasy zostaje możliwość wykupienia biletu na prom, który za drobną opłatą przewiezie ich na dowolną planetę. Oczywiście wraz z odblokowaniem podróży międzygwiezdnych gracze różnych ras będą mogli wlaczyć między sobą .
ver 0.3
Każdy gracz posiadający statek będzie miał teraz dodatkową możliwość zakupienia dodatkowych komponentów do swojej maszyny (kwestia jakie to mogą być komponenty rówńież do omówienia). Po co to wszystko? Oczywiście po to aby można było prowadzić walki w kosmosie . Walki w kosmosie mogą odbywać się na podobnych zasadach jak te na ziemi, zmieniają się tylko statystyki .(np. jeżeli w walkach naziemnych mieliśmy siłe, zręczność i powiedzmy kondycje to tu mamy siłę ognia, zwrotność i wytrzymałość )
ver 0.4
Powstaje nowa planeta (Eibwen) na, której zaczynają początkujący gracze. Planeta pełni rolę takiego samouczka w którym zamiast czytać nudne zasady, uczymy się wszystkiego na bierząco .
ver 0.5
Proponuję wprowadzić możliwość tworzenia gildi, sojuszy (nazwa do uzgodnienia), które mogą zrzeszać graczy różnych ras. I tu teraz prawdziwe wyzwanie dla programistów. Walki między sojuszami na ziemi i w kosmosie (nie wiem czy jest taka możliwość. To tylko taki luźny pomysł, ale byłoby super )
ver 0.6
Czas na przełom. Powoli zaczynamy wprowadzać do gry questy. Tworzymy gildie łowców nagród (oczywiście inne gildie też trzeba będzie wymyślić - kolejna rzecz do uzgodnienia), która każdemu chętnemu graczowi zleca zadanie wyeliminowania kogoś itp.(jeżeli zaliczymy dużą część zadań dostajemy nową rangę ) Oczywiście będzie też cała masa innych losowych questów nie powiązanych ze sobą (w nagrodę otrzymujemy unikalne przedmioty nie dostępne w sklepach lub tylko kredyty). Fajnie byłoby też wprowadzić zdarzenia losowe. Np. jeśli lecimy promem mamy 20% szansy na to, że zaatakują nas piraci. Jeżeli własnym statkiem szansa ta spada do powiedzmy 5%.
ver 0.7
Kolejny przełom. Dodajemy dwie nowe planety (przykładowo Coruscant i Korriban), na których powstają akademie jedi/sith. Oczywiście questy umożliwiające zostanie nimi muszą być naprawdę trudne i skomplikowane tak, żeby szkolenie przechodzili tylko nieliczni (przydałoby się też zmieniać je od czasu do czasu, żeby w necie się żaden poradnik nie ukazał )
ver 0.8
Grają już miliony osób na całym świecie, poprawiamy drobne błędy, dodajemy nowe questy i przedmioty. Innymi słowy jest fajnie (wiem, wiem pomysły już mi się kończą )
ver 0.9
Kurde ciężka sprawa Może w miarę możliwości. Można dodać albo możliwość posiadania własnej posiadłości (choć szczerze mówiąc nie wiem po co miałaby ona być ). Albo zakup własnego ścigacza, możliwość wymiany w nim kilku części, a potem wystawienie go do wyścigu, który od czasu do czasu jest organizowany na losowej planecie(oczywiście nie sterujemy sami tak dobrze to chyba nigdy nie będzie), stawiamy na nasz ścigacz grubą kasę. Jeżeli dobrze go uzbroiliśmy/mamy szczęście/engin gry się rypnął i przez przypadek wygraliśmy, dostajemy kredyty za wygrany wyścig
ver. 1.0
Nim tu dojdziemy minie pewnie parę lat. Narazie nie mam pomysłu co możnaby tu było dodać
Tekst ten może być troszkę zagmatwany(pisałem na szybko) ale mam nadzieję, że wiecie o co mi w tym wszystkim chodzi .
A teraz bluzgajcie mnie ile wlezie za moje chore i beznadziejne pomysły
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ned
Parszywy Leń
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Czw 14:48, 13 Kwi 2006 |
|
Gratki Kunek twój pomysł mi się bardzo podoba ^^ <brawo>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Czw 15:11, 13 Kwi 2006 |
|
kunek - wymiotles... sam bym tego lepiej nie opracowal... cos czuje ze trudno bedzie innym wymyslec cos oryginalnego ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiden
Ręka Imperatora
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
|
Wysłany:
Czw 15:26, 13 Kwi 2006 |
|
Ja swój pomysł skrobne w nocy z czw na pt bo teraz mi sie nie chce ;P
@Kunek: GJ ale poczekajmy na pomysły innych dla porównania ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
_intruder_
Uczeń Sith
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 20:44, 13 Kwi 2006 |
|
A więc tak:
1. Gra dzieje się na JEDNEJ PLANECIE (kontrowersyjny pomysł, wiem).
Proponuje Tatooine. Why? Ponieważ to świetne pole bitwy, są tu ogromne możliwości dla pisarzy oraz jest to najbardziej znana planeta SW. to przyciągnie graczy. Wszystko kręci sie wokół teog że, jest wojna (Imperium vs. Republika, wiadomo) a Tatooine tojedna z planet gdzie toczą się walki. Po premierze możemny zawsze stworzyć jeszcze dodatkowe planety.
Są dwie strony walczące ze sobą i jedna neutralna:
- Republika
- Imperium
- Najemnicy
3. Klasy
Klasy dla Republiki:
-republikański żołnierz
- Jedi
Klasy dla Imperium
-szturmowiec
- Sith
Najemnicy, nie mają podziału na klasy. Ot, najemnik to najemnik.
Kolejny kontrowersyjny pomysł to możliwość wybrania klasy Jedi i Sitha już na początku gry. Jednak, jeżeli dobrze zbalansujemy różnice między postaciami, wtedy władający mocą nie będą tak potężni. Na początkowych levelach, proponiję aby klasy zakonne były słabsze od pozostałych. Co do najemników będą mieli większe uprawnienuia jeżeli chodzi o używanie broni, jednak przypłacą to gorszymi parametrami (ale różnice nie będą zbyt duże).
4. Lokacje
Każda ze stron, będzie miała swoją bazę, do której będą mogli wchodzić tylko jej przedstawiciele. Wyjątkiem, jest hmmm... nazwijmy to "enklawa Najemników", gdzie może wejść każdy. Natomiast najenicy, którzy opowiedzieli się po którejś stronie (oczywiście, argumentem są pieniądze) mogę wejść do bazy swoich pracodawców. Oczywiście bęzie pare miast neutralnych (nie ma to jak umówić sie z kimś na walkę w kantynie )
kilka lokacji dla questów i pole bitwy (ale o tym później).
5. Questy
Każda z klas ma swoje odrębne Questy. Zasada jest taka: Level=Quest
Na każdym lvlu mamy prawo wykonać JEDEN quest zlecony przez naszego zwierzchnika. W początkowej wersji niech będzie to 10 questów. Dodatkowe misje ( i te poboczne) "dorobimy" po premierze.
6. Walka
Walki można toczyć z graczami, oraz z postaciami generowanymi przez grę. Zasady te same, które juz opracował Sky, jednak nowalijką jestto że można je toczyc tylko na Polach Bitewnych. Bedą to specjalne lokacje sąsiadujące z bazami i miastami (wystarczy wybrac opcję, "przejdź na polę bitwy") i mamy do wyboru:
- albo atakujemy postać losowo wybraną przez grę
- wpisujemy imię postaci którą chcemy atakować
Jeżeli ktoś polegnie w trakcie walki, zostaje automatycznie przeniesiony do szpitala w swojej bazie. Bitwy z botami wyglądją tak samo, tylko że są one w specjalnych lokacjach dla nich przeznaczonych (np. Ludzi Piasu spotkamy na pustyni jakiejśtam ). W każdej bazie czy mieście są oczywiści zbrojownie, kantyny i takie tam .
Pomysł dziwny, może nawet głupi. "To przecież będzie tylko głupia młócka" ktoś zakrzyknie. Tak, zdaję sobie z tego sprawę. Ale ta młocka, będzie tylko zalążkiem tego co do niej stworzymy. Zacznijmy od tego. Zdobędziemy graczy, a później gra będzie ewoulować. Uważam, że to łatwy do zrealizownia pomysł, tym bardziej, że już sporo stworzyliśmy. Czekam na komentarz...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadrian
Grafik
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:06, 13 Kwi 2006 |
|
dobry pomysł kunek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Sob 9:00, 15 Kwi 2006 |
|
lol... no i mamy sobote xD a nawet aiden nic nie napisal ^^
mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie synteza pomyslu kunka i intrudera - sprobuje to jakos napisac postaram sie dzis ale nie obiecuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiden
Ręka Imperatora
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
|
Wysłany:
Sob 20:56, 15 Kwi 2006 |
|
SkyKnight napisał: |
lol... no i mamy sobote xD a nawet aiden nic nie napisal |
Pisalem Ci na gg, co mnie spowalnia :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 8:29, 16 Kwi 2006 |
|
Aiden napisał: |
SkyKnight napisał: |
lol... no i mamy sobote xD a nawet aiden nic nie napisal |
Pisalem Ci na gg, co mnie spowalnia :/ |
napisalem to PRZED nasza rozmowa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
_intruder_
Uczeń Sith
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 19:42, 26 Maj 2006 |
|
Masz jakieś sugestie Sky?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|