Forum Dark Sith Team Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Game Master Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Darth Alessandro
Ogolony Ewok
Ogolony Ewok



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Torino

PostWysłany: Nie 12:31, 09 Paź 2005 Powrót do góry

Po rozmowie ze SkyKnightem doszedłem do wniosku (albo doszlismy), ze Game Masterzy bedą mieli swoje postacie w grze. Jednak nie będą to postacie grajace, zbierające przedmity, wykonywujące zadania ani walczące i zbierające exp i levele. Będą to stałem i osiadłe postacie (czyli można je będzie spotkac zawsze w tym samym miejscu i zawsze będą miały coś dla zaoferowania). Będą to m.in. Huttowie, poszukiwacze, mściwi kochankowie/kochanki oraz najruzniejsi towrzysze podróży.

HUTTOWIE
Rasa kryminalistów, szantarzystów i wszelkiego rodzaju innych łotrów, głównie bossów mafijnych i gangsterów. Pochodzą z planety Varl, lecz opuścili swoją ojczystą planetę setki lat temu. Później Varl została zniszczona przez wybuch pobliskiego słońca, a Huttowie osiedlili się na bagnistej i mokrej planecie, ktorą nazwali Nal Hutta, co we wspólnym oznacza "wspaniały klejnot". Wokół Nal Hutta krąży jeden księżyc - Nar Shadda, ale częściej nazywa się go Księżycem Przemytników.
Huttowie mają rozwinięty system rodzin, czyli klanów, lub jak się mówi po huttyjsku Kadijiców. Nikt z poza klanu nie może poznać rodzinnego imienia danego Hutta. Kadijici to wielkie rodziny mafijne, w których Huttowie załatwiają swoje ciemne interesy. Na planecie stopniowo silniejsze kadijici wyniszczają te słabsze.
Huttowie wyglądają jak wielkie opasłe ślimaki bez skorup. Nie sposób pomylić Hutta z inną rasą. Mówią w swoim własnym języku, chociaż dobrze rozumieją wspólny. Wszelkie inne rasy uważają za słabsze, ale nie są rasistami. Niektórzy Huttowie mają nawet pociąg do innych istot. Huttowie widzą zarówno dobrze normalne światło jak i ultrafiolet. Nie mają szkieletu, a poruszają się dzięki skurczom mięśni. Huttowie rosną całe życie, a niektóre osobniki są już tak wielkie, że nie mogą się poruszać o własnych siłach. Dlatego po wielu latach obżarstwa są zmuszeni do używania repulsorowych platform. Skóra Huttów jest nieprawdopodobnie gruba i nie może jej zagrozić nawet wibroostrze, a nawet strzały z blastera. Niesamowite u Huttów jest także to, że są zmiennipłciowi. Mogą zmienić płeć w zależności od okoliczności.
Huttowie mimo iż mieszkają na Nal Hutta mają swoje rezydencje porozrzucane po całej Galaktyce, a ich macki sięgają naprawde daleko.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SkyKnight
Imperator
Imperator



Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 12:36, 09 Paź 2005 Powrót do góry

ja sie nie bardzo z tym zgadzam - gm owszem nie beda grali jak normalne postacie ale od sprzedawania i dawania sa npc Cool ktore w swoim czasie zostana do gry wprowadzone. rola gm'ow bedzie polegac na sprawnym zarzadzaniu i rozwiazywaniu konfliktow wiec beda 'podrozowac' po calej galaktyce Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darth Alessandro
Ogolony Ewok
Ogolony Ewok



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 309 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Torino

PostWysłany: Nie 12:39, 09 Paź 2005 Powrót do góry

...:::UWAGA:::...
Kiedy zaczniesz popadać w długi u któregoś z Huttów, może cię on wystawic na listy gończe i wyznaczyć za ciebie nagrodę. Wtedy jego nalepszy człowik zacznie cie ścigać o ile nie padnie ofiarą kogoś innego.

TREP
Niewiele wiadomo o łowcy nagród, znanym jako "Trep". Z imperialnych archiwów wynika, że nazywał się Joor Degh i był jednym z pierwszych szturmowców, którzy nie byli klonami. Imperialne archiwa nie podaj± żadnych szczegółów o jego służbie ani miejscu pochodzenia. Wiadome jest tylko, że służył w oddziałach szturmowców od 10 roku panowania Imperatora Palpatine'a i zniknął po akcji na planecie Visco, w 15 roku ery imperialnej. Szczegóły akcji nie są znane, wiadomo tylko, że agent ISB działający na planecie wezwał drużynę Degha do pomocy przy akcji antypirackiej. W czasie służby wielokrotnie odznaczany, dosłużył się stopnia sierżanta. Co ciekawe, z archiwów wynika, że Degh nie zdezerterował, tylko został na własną prośbę zwolniony ze służby. Z tego, co nam wiadomo, jest to jedyny tego typu przypadek, gdy szturmowiec został zwolniony z armii. Po opuszczeniu armii, zaszył się gdzie¶ na kilka miesięcy, po czym pojawił się już jako "Trep". Jako łowca nagród szybko wyrobił sobie renomę, jednak wyróżnia się tym, że preferuje kontrakty na "martwe" cele. Zlecenia wykonuje zawsze w zmodyfikowanym pancerzu szturmowca, przy pomocy dwóch karabinów E-11 lub karabinu T-21. Chętnie używa granatów i materiałów wybuchowych. Jego sposób działania charakteryzuje brak finezji, chociaż czasami używa swojego T-21 jako karabinu snajperskiego. Można go określić jako "imperialnego" łowcę nagród, ponieważ nigdy nie wzi±ł zlecenia ani od nas, ani od jakichkolwiek organizacji przestępczych. Od samego początku swej działalności wykonywał kontrakty dla Imperium i przysporzył nam wielu kłopotów. To właśnie on stał za rozbiciem naszej komórki na Toprawie i zlikwidował kilku ważnych oficerów Sojuszu. Jest też zamieszany w zniszczenie naszej bazy na Alluti IV. Ostatnio jego oficerem łącznikowym został rezydent ISB na Toprawie, porucznik Rail Claymore. Od tamtego czasu uwaga "Trepa" skupiła się na tropieniu i likwidowaniu okolicznych piratów. Nie przeszkodziło mu to jednak zlikwidować dwóch naszych kurierów.
Na zakończenie tego raportu, muszę zaznaczyć, że "Trep" stanowi duże zagrożenie dla naszych agentów. Nie jesteśmy w stanie monitorować jego działań i miejsca pobytu inaczej niż poprzez nasz± sieć informatorów, ponieważ działając poza strukturami Imperium, nie zostawia śladu w ich sieci komputerowej, przez co nasi slicerzy nie są w stanie go wytropić. Mam nadzieję, że ten raport pomoże dowództwu Sojuszu ocenić zagrożenie, jakie stanowi dla nas "Trep" i odpowiednio zareagować.

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kunek
Poszukiwacz danych
Poszukiwacz danych



Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 15:12, 09 Paź 2005 Powrót do góry

Nie kapuje gram w wiele gier i w każdej GM gra "normalnie" a po za tym zajmuje się dodatkowymi problemami Smile. I tak moim zdaniem będzie najlepiej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mac Flay
Adept Ciemnej Strony
Adept Ciemnej Strony



Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 137 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:41, 10 Paź 2005 Powrót do góry

zgdzam się z Kunkiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SkyKnight
Imperator
Imperator



Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 19:49, 10 Paź 2005 Powrót do góry

uwazam temat za skonczony a wszelkie info o postaciach z sw wrzucac do danych


*PSTRYK*


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)