Autor |
Wiadomość |
Mac Flay
Adept Ciemnej Strony
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:28, 26 Lut 2006 |
|
reatiVE(kotor2.pl) napisał: |
KOTOR:
- liga scigaczy (mozna bylo dokupowac czesci i brac udzial w mistrzostwach)
- kilka zadan dla gracza bedacego po ciemnej stronie mocy
- caly quest na Tatooin zwiazany z ludzmi pustyni zostal uproszczony (wczesniej obszar do eksploatacji byl wiekszy, mapa znajdowala sie w innym miejscu, a gracz mogl wykonywac zadania dla ludzi pustyni i stac sie jednym z nich).
- kilka po mniejszych obszarow.
- jedno dodatkowe zakonczenia (mialy byc 3, zostaly dwa)
- watki milosne |
Dostałem to od reatiVE'a, jest to lista wyciętych rzeczy z KotOR'a, więkoszść bym mógł przywrócić, tylko potrzebuje ludzi, najlepiej grafików 2D/3D i osoby znające silnik aurora i jezyk c++.
Plus + CIEKAWE INFO
MantroX(kotor2.pl) napisał: |
Żeby sprecyzować o tych ludziach piasku w 1 - w pierwotnej wersji miało się być ich zbawicielem (przepowiedzianym) i była seria questów, w której usuwało się Czerka Corporation z Tatooine. |
kielan(kotor2.pl) napisał: |
Tak, ja tylko dodam, że początkowo Gwiezdna Mapa miała być ukryta w jamie Sarlaca (tak, tak, to ta do której wpadł Boba Fett). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Hadrian
Grafik
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:32, 26 Lut 2006 |
|
mogę pomóc jako grafik
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mac Flay
Adept Ciemnej Strony
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:36, 26 Lut 2006 |
|
TO fajnie, własnie wykańczam pirewsza lokacje LIGI ŚCIGACZY(jakby ktoś się o postępy pytał)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Nie 20:04, 26 Lut 2006 |
|
qrde - wzialbym sie za to z checia i to jaka ale nie chce brac kolejnego projektu nie ukonczywszy poprzednich niemniej jak skoncze pewna prace to postaram sie jak najwiecej pomoc :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mac Flay
Adept Ciemnej Strony
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:16, 26 Lut 2006 |
|
Sky ja to robie, w przerwach pomiedzy pisaniem lokacji do leviatana(żeby nie było że porzuciłem leviatana), niedługo wrzuce gotowy szpital i screeny z moda:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 14:33, 27 Lut 2006 |
|
takie LameQuestion: czy aurora tools ktore jest NWN odpale cokolwiek z kotora2? bo troche przegooglowalem i wszedzie gdzie pojawial sie auror tools dotyczylo to tej wlasnie gry. byc moze cos ominalem.... (ja w te klocki dobry nie jestem )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mac Flay
Adept Ciemnej Strony
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:02, 27 Lut 2006 |
|
nie wiem, wiem tylko ze do kotora uzywa sie KOTOR TOOLA, wymaga net framower 1.1
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 15:10, 27 Lut 2006 |
|
juz sciagnalem kotor tool i wieczorkiem sie tym pobawie
p.s. .net framework 1.1 ma kazdy xp i 2k
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mac Flay
Adept Ciemnej Strony
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:26, 27 Lut 2006 |
|
framowrka ma tylko sp2, czysty XP go nie ma, przynajmniej moja wersja, i tak korzytsam z framowrka 2.0
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Loney
Upadły Jedi
Dołączył: 05 Lis 2005
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:07, 27 Lut 2006 |
|
WOW!Normalnie Restoriation Project do Kotora 1 .
Oczywiście chętnie bym pomógł ale nie ma się odpowiednich talentów ;/;/;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mac Flay
Adept Ciemnej Strony
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:12, 27 Lut 2006 |
|
na razie potrzebuje tłumaczy do sposlzczenia poradnika modowania, wydam go i każdy będzie mógł pomóc
Myslałem nad nazwą grupy i postanowiłem ją nazwać:
DEVLOPER STUDIO oklaski i okrzyki:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiden
Ręka Imperatora
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
|
Wysłany:
Czw 3:31, 02 Mar 2006 |
|
najpierw poczyńcie postępy, a później mysl nad głębią ekipy etc... bo sie jeszcze okaże, że tak jak ja często, macie słomiany zapał ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darth Rivan
Adept Ciemnej Strony
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 17:20, 18 Kwi 2006 |
|
I jak tam postępy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SkyKnight
Imperator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 672
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Wto 21:00, 18 Kwi 2006 |
|
hehe wlasnie - sam jestem ciekaw
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|